loading...
.:: کـــــرد دانــــــلود . . . . Kord DL ::.
mamad20 بازدید : 99 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نسخه نهایی مرورگر اپرا مخصوص اندروید - Opera browser 18.0 : دانلود ابزار قدرتمند در وب نوردی برای گوشی های اندرویدی که آخرین نسخه و ورژن نهایی آن به تازگی برای اندروید عرضه شده است ما برای شما تدارک دیده ایم تا سرعت و کیفیت و امنیت بیشتر به وب گردی در محیط مجاز اینترنتی بپدازید و از آن لذت ببرید.
ویژگی ها جدید :
- بر اساس کروم 31
- UI جدید برای دستگاه های قرص
- بهبود در فهرست موتور جستجو
- ویژگی های جدید اشکال زدایی از راه دور (نیاز به مجوز جدید)
- موضوع ثابت با پخش ویدئو در حالت تمام صفحه
- موضوع ثابت با HW دکمه بازگشت در کشف
- موضوع ثابت با اندازه دید در برگه جدید
- موضوع ثابت با نرم افزار MX پر ماندن در روی صفحه نمایش
- موضوع ثابت با صفحه بازنگری هنگام خروج ورود متن در صفحات صوفس (جاده)
- ثبات و عملکرد بهبود های مختلف

mamad20 بازدید : 188 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

mamad20 بازدید : 94 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

پیشنهاد بسیار ویژه KORDDL – یک دانلود منیجر واقعا فوق العاده و حرفه ای 

به جدیدترین نسخه Pro آپدیت و تغییرات جدید ذکر شد

امتیاز در گوگل پلی : 4.7 از 5

اگر شما هم روزانه بنا بر نیازتان با گوشی آندرویدی خود به مدت زمان های طولانی وبگردی می کنید و یا حتی در بعضی مواقع نیاز به دانلود فایل هایی حجیم دارید و به دنبال یک نرم افزار دانلود منیجر قوی و کامل و حرفه ای می گردید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند Loader Droid که در این پست از سایت KoRdDL به معرفی نسخه Pro و حرفه ای از آن می پردازیم استفاده نمایید . این نرم افزار در گوگل پلی هم بسیار مورد پسند واقع شده و به امتیاز های خوبی دست پیدا کرده است . KorDDL هم دو دانلود منیجر ADM ( قبلا در سایت معرفی شده ) و این دانلود منیجر را به کاربران پیشنهاد می دهد که در ادامه به معرفی ویژگی های Loader Droid می پردازیم . 

 

mamad20 بازدید : 86 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

mamad20 بازدید : 124 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

سری جدید متنوع از پوستر ها و والپیپر های جذاب و جدید از دانلودها برای شما جمع آوری شده است، این مجموعه زیبا و دیدنی دارای ۶۳ پوستر که همه با کیفیت بالا و فرمت JPG هستند می باشد. سایز این پوستر ها در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ است. این پوستر ها و عکس های زیبا را می توانید به عنوان پس زمینه دسکتاپتان استفاده کنید و لذت ببرید…

 

mamad20 بازدید : 115 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

اگر علاقه‌مند به تغییر عکس‌هایتان برای به‌وجود آوردن تغییرات جالب و شاید خنده‌دار هستید، نرم‌افزار Pho.to Lab Pro می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. با این نرم‌افزار می‌تواند، عکس‌ها را ادیت کنید، آیکن‌های زیبا برای دفترچه تلفن ایجاد کنید، تصاویر متحرک ایجاد کنید، e-card و یا والپیپر برای موبایلتان بسازید. ظاهر برنامه کاربرپسند است و به همین دلیل کار با آن سخت به‌نظر نمی‌رسد. نرم‌افزار دارای چندین قالب و افکت‌های گوناگون است که می‌توانید بر روی عکس‌های خود پیاده‌سازی کنید و از نتیجه لذت ببرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

mamad20 بازدید : 118 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار LPin Player Pro یک موزیک‌پلیر کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است. از قابلیت‌های عمده‌ی این پلیر می‌توان به پشتیبانی از حالت دسته‌بندی بر اساس فولدر / آلبوم / خواننده / ژانر، ویجت در دو سایز متفاوت، قابلیت مشاهده‌ی متن ترانه‌ها، کنترل‌های آسان با استفاده از حرکت انگشت روی صفحه، قابلیت نمایش اطلاعات آهنگ‌ها به‌صورت Landscape، پشتیبانی از کاور آلبوم با کیفیت بالا و… اشاره نمود. ظاهر این نرم‌افزار زیبا آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده به‌عنوان موزیک پلیر گوشی تبدیل می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

mamad20 بازدید : 90 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

Planes BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم HD 720p و HD 1080p به پست اضافه شد|

|نسخه اوریجینال بلوری BRRip 1080p ALLiANCE به پست اضافه شد|

87012293393449225539.jpg (350×517)

نام انیمیشن: Planes – هواپیماها

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۱ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: دوستی چوپر هواپیمای کوچک قصه ما می خواهد پرواز را آغاز کند ولی ترس از ارتفاع مانع این کار میشود . او رویای برنده شدن در مسابقات هوایی را در سر می پروراند و در این راه تلاش دارد به کمک دوستان خود به موفقیت برسد و …

 

mamad20 بازدید : 149 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

مجموعه ٣ تم زیبا و جدید فوتبالی برای گوشی های نوکیا سری ۶٠ ویرایش پنجم برای شما عزیزان بازدیدکننده سایت دانلودها ، آماده دریافت کرده ایم.این تم ها را می توانید بر روی گوشی هایی همچونN97,5800,… نصب نموده و لذت ببرید.

 

mamad20 بازدید : 96 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

این پک شامل ۱۵۰۰ فونت زیبا و انگلیسی سال ۲۰۱۳ میلادی است که در با فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی هستند که جهت زیبا سازی هرچه بیشتر متون بسیار مهم  و حیاتی می باشند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها، برای یک طراح ضروری است. برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در قسمت کنترل پنل کپی کنید.

 

mamad20 بازدید : 106 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما بازی محبوب فیفا را می‌شناسیم. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های فوتبال در جهان. بالاخره نسخه‌ی ۱۴ این بازی برای اندروید ارائه شد و می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی که به تیم‌های و بازیکن‌های لایسنس شده‌اش شهرت دارد در این نسخه ۳۳ لیگ، بیش از ۶۰۰ تیم و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن را در خود جای داده است. همچنین ۳۴ استادیوم معروف جهان نیز در بازی گنجانده شده‌اند. در نسخه‌ی جدید گرافیک بازی و گیم‌پلی تغییراتی داشته‌اند تا تجربه‌ی کاربر از بازی بهتر شود. مثل نسخه‌ی قبلی قابلیت بازی آنلاین با دوستان نیز در این نسخه وجود دارد که می توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید یا بگذارید خود بازی یک رقیب برای شما پیدا کند و با یکدیگر به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین توجه داشته باشید برای نصب بازی نیاز به ۱.۳۵ گیگابایت فضای خالی بر روی دستگاه خود دارید.

 

mamad20 بازدید : 86 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

ازی Blueprint 3D یک بازی فکری و جذاب است. در این بازی شما تعدادی خطوط که در ابتدا به‌نظر می‌رسد مفهوم مشخصی ندارند روی صفحه مشاهده می‌کنید که باید با چرخش این خطوط و تغییر زاویه‌ی دید یک شکل معنی‌دار بدست آورید. در بازی دسته‌بندی‌های گوناگونی وجود دارد. همچنین می‌توانید خودتان یک شکل با استفاده از عکس‌های موجود در موبایل خود ایجاد کنید و یا مراحلی که دیگر بازیکنان ساخته‌اند را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

mamad20 بازدید : 84 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

تم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Litht Purple مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

mamad20 بازدید : 106 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars II عرضه شد. در ورژن جدید بازی زیبای Angry Birds Star Wars II پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما در این نسخه جدید ۳۰ شخصیت جدید به شخصیت های نسخه قبلی اضافه شده که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر هستند. جایزه های جدید اضافه شدند تا از نسخه شماره ۱ جذاب ترشده است و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و از نظر گرافیک تغییرات قابل توجهی مشاهده می شود و همچنین فیلم های نمایشی با کیفیتی در بازی وجود دارد که میتوانید با مشاهده این ویدیو ها لذت ببرید. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

mamad20 بازدید : 99 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه برای ظاهر جدید iOS 7 به‌روز‌رسانی شده است.

mamad20 بازدید : 92 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

بازی Real Football یکی از بازی‌های معروف فوتبالی است که چندین سال است به‌طور مداوم توسط کمپانی محبوب Gameloft عرضه می‌شود. نسخه جاوای این بازی در بین دیگر رقبای، یکی ای بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌رود. این بازی برای صفحات با رزولوشن ۱۲۸*۱۲۸ مناسب است.

 

mamad20 بازدید : 117 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

mamad20 بازدید : 104 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی اکشن Fallon\'s Fury برگرفته شده از فیلم JACK THE GIANT SLAYER است که توسط شرکت Warner Bros ساخته و به بازار عرضه شده است. در این بازی مهیج مردم سرزمین خشم فالون را برانگیخته اند و او آمده تا همه چیز را با خاک یکسان کند. شما در شخصیت قدرتمند فالون که غولی دوسر و عظیم الجثه است ظاهر خواهید شد تا به قلب دشمن یعنی همان قلعه دفاعیشان نفوذ کنید. موانع زیادی در مسیر راهتان قرار دارد و سربازان دشمن مانع از ادامه حرکتتان می شود ولی شما قدرتمند تر از آن هستید که در برابر انسان ها تسلیم شوید.

mamad20 بازدید : 97 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (1)

 

اپلیکیشن Solo به شما کمک می‌کند تا با کمک یک گیتار مجازی،‌ هرآنچه می‌خواهید بنوازید. در این نرم‌افزار، صدای گیتارهای متفاوتی از جمله گیتار کلاسیک، آکوستیک، الکتریک گنجانده شده است که هرکدام مشخصات خاص خود را دارند. همچنین این برنامه دارای کتابخانه‌ای از آکوردها است که می‌توانید آن‌ها را بشنوید و نحوه‌ی اجرا کردن هر آکورد را پیدا کنید. در این نرم‌افزار همچنین امکان ساخت آکوردهای جدید نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

mamad20 بازدید : 93 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 

GO Launcher EX محبوب ترین لانچر ارائه شده برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط تیم قدرتمند Go Dev طراحی شده است. این لانچر اولین لانچر اندروید هم هست و بیشترین پوسته هایی که برای این سیستم عامل منتشر می شوند، با این لانچر قابل استفاده و اجرا هستند. از جمله امکانات کلیدی این لانچر می توان به رابط کاربری مناسب، بیش از ۵۰۰۰ پوسته، موارد شخصی سازی کاربردی، ویجت های اختصاصی، امکانات مدیریتی متعدد، محیط طراحی زیبا، سرعت بالا و انیمیشن های حرکتی نرم و روان اشاره کرد.


mamad20 بازدید : 104 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Atom Launcher لانچری زیبا، شیک و ظریف بهینه شده برای ICS و JellyBean در نسخه ۴ اندروید با چندین نوع ویجت اختصاصی است. ویجت های اختصاصی، پشتیبانی از چندین نوع اشاره گر لمسی، فولدرسازی هوشمند برای اپلیکیشن ها، نوار Dock برای دسترسی سریع به اپلیکیشن های دلخواه، پس زمینه های متنوع با تغییر خودکار، پس زمینه های زنده، گزینه های سفارشی سازی متعدد و پشتیبانی از طیف عظیمی از پوسته ها، از جمله ویژگی ها و امکانات این نرم افزار هستند.

mamad20 بازدید : 133 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

 

نرم افزاری که هم اکنون برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم Hi Launcher نام دارد که مخصوص سیستم عامل اندروید ۲٫۱ به بالا می باشد . Hi Launcher در واقع یک نرم افزار لانچر با نمونه های متنوع و آیکون های زیبا می باشد. شما با کمک نرم افزار های لانچر قادر خواهید بود تا ظاهری جدید به گوشی های اندروید خود ببخشید. در واقع این نوع نرم افزار ها را به نوعی می توان به عنوان یک تم در نظر گرفت. این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کـــرد دانـــلود دریافت نمایید.

 

mamad20 بازدید : 73 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازار آندروید ۴.۶.۰

 

بازار آندروید به دلیل تحریم آی پی های ایران توسط گوگل کاربران ایرانی نمی توانند از نرم افزار Market استفاده کنند. نرم افزار مارکت بازار آندروید که امروز برای شما آماده کرده ایم ایرانیه و تا حدودی در حد آندروید مارکت هست و در صورت داشتن اینترنت می توانید به راحتی و بدون محدودیت به دنیایی از نرم افزار و بازی دسترسی داشته باشید.

از قابلیت های دیگر نرم افزار مارکت بازار آندروید داشتن برنامه های فارسی و ساخت داخل نیز هست. شما هم اکنون می توانید نرم افزار مارکت بازار آندروید را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

mamad20 بازدید : 124 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

novaPDF Pro Desktop نرم افزاری کامل در زمینه ساخت فایل و صفحات PDF از دیگر اسناد می باشد. این نرم افزار میتواند هر فایل قابل پرینتی را به فرمت و صفحات pdf تبدیل کند. از فایل نرم افزارهای آفیس (Word,excel,powerpoint ….) گرفته تا عکس و صفحات HTML قابلیت تبدیل شدن به صفحات پی دی اف را به وسیله این نرم افزار دارا می باشند. برخی از فرمت هایی که میتوانند توسط این نرم افزار به فایل پی دی اف تبدیل شوند شامل : DOC, XLS, PPT, PUB, DOCX, XLSX, PPTX, PUBX, HTML, TXT می باشند.  باتوجه به اینکه این نرم افزار در هنگام تبدیل اسناد به پی دی اف ، فونت های انها را نیز به همراه آنها ثبت خواهد کرد ، مشاهده فایل تبدیل شده شما دقیقاً به همان شکل در تمامی کامپیوترها امکان پذیر خواهد شد. در هنگام تبدیل به فایل پی دی اف کاربر میتواند سایز و اندازه صفحه را به راحتی مشخص کند و همچنین میتواند افقی یا عمودی بودن آن را نیز تنظیم کند. رزولشون و کیفیت صفحه نیز از ۷۲ تا ۲۴۰۰dpi تنظیم شود. تمامی اشیاء شامل عکس،لینک،جداول،کامنت ها و… هنگام تبدیل به فایل پی دی اف منتقل خواهند شد و هیچ موردی حذف نخواهد شد. قابلیت اضافه کردن امضاء الکترونیکی و واترمارک نیز به فایل های پی دی اف امکان پذیر است. همچنین میتوان به وسیله novaPDF Pro Desktop روی فایل های پی دی اف پسورد قرار داد و یا استفاده از آنها را محدود کرد. قابلیت اضافه کردن یک یا چند صفحه هنگام ساخت فایل پی دی اف نیز امکان پذیر است که این قابلیت Merge نام دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار دارای قابلیت نمایش فایل های پی دی اف نیز می باشد.

 

mamad20 بازدید : 97 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

Secure Folder یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

mamad20 بازدید : 117 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار تری دی مکس، اگر قدرتمند ترین نرم افزار انیمیشن سازی نباشد، حداقل معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار انیمیشن سازی در بین فارسی زبانان است.

 

انواع کتاب های آموزش  3D Max و کلاس ها و آموزشگاه های مختلفی که در آنها این نرم افزار را تدریس میکنند، نشان دهنده اوج محبوبیت و کاربرد بالای این نرم افزار است.

 

ضمن اینکه از قدرت بالا و توانایی های بینظیر 3D Max نباید غافل شد. در اکثر انیمیشن ها و جلوه های کامپیوتری در فیلم سازی، ردپایی از 3D Max به چشم میخورد. این نرم افزار، مجموعه ای از خلاقانه ترین و بهترین ابزارها را برای طراحی 3 بعدی و انیمیشن در اختیار کاربران قرار میدهد.

 

بی دلیل نیست که هرجا صحبت از ساخت انیمیشن 3 بعدی میشود، ناخودآگاه ذهن شما معطوفنرم افزار تری دی مکس میشود.

mamad20 بازدید : 98 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (1)

 

مجموعه بی نظیر عکس های بسیار زیبا و با کیفیت High Quality برای عکس زمینه موبایل.

تصاویر دارای رزولوشن و کیفیت بالایی بوده و برای بک گراند گوشی های موبایل بسیار مناسب است.

این مجموعه برای اولین بار از طریق سایت سرزمین دانلود منتشر شده و به کلیه کاربران ایرانی تقدیم می شود.

 

- تعداد : 70 عکس

- اندازه : 360x640

- فرمت : JPG با کیفیت بالا



 

mamad20 بازدید : 128 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار دسترسی به ایمیل های یاهو در موبایل (اندروید)

Yahoo Mail 2.5 Android

 

 گر با موبایل اندروید خود امکان دسترسی به اینترنت را دارید، توسط نرم افزار Yahoo! Mail میتوانید به ایمیل های خود در یاهو دسترسی داشته و اقدام به دریافت، ارسال، و مدیریت ایمیل های خود کنید.

 

هر چند بدون نرم افزار و تنها از طریق مرورگر اینترنت موبایل هم میتوانید وارد ایمیل یاهو شوید، ولی نرم افزار Yahoo! Mail به شما کمک میکند تا به سرعت و بدون باز کردن صفحات وب به ایمیل های خود دسترسی داشته باشید.

 

این نسخه از نرم افزار Yahoo! Mail ، مخصوص موبایل هایی است که سیستم عامل اندروید دارند.

mamad20 بازدید : 132 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Traktor DJ یکی از بهترین ابزارهای موجود DJ برای آیپد است. این اپلیکیشن که پیش از این نیز در کامپیوتر یکی از ابزارهای کار اساسی DJها به‌شمار می‌رفت در اپلیکیشن مختص iPad خود امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که با رابط کاربری قوی موجود در iPad یک تجربه‌ی شیرین از میکس موزیک‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن در درون خود افکت‌های آماده‌ای نیز دارد و اگر تجربه‌ی زیادی هم از کار میکس نداشته باشید می‌توانید با استفاده از افکت‌ها فقط در چند مرحله ساده میکسی زیبا از آهنگ‌ها ایجاد نمایید. این اپلیکیشن مختص آیپد است و برای اجرای آن به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

mamad20 بازدید : 89 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار جاوا CellBox Password Manager یک برنامه بسیار قدرتمند و امنیتی برای رمز گذاری بر روی فایل ها در موبایل می باشد ، این نرم‌افزاری کاربردی برای ذخیره اطلاعات مربوط به کارتهای اعتباری ، شماره‌ های تماس ، رمز‌های عبور و یادداشت‌ های شخصی که از قابلیت رمزگذاری برخوردار میباشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.

 

 

mamad20 بازدید : 88 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

Opera Mini Web Browser مرورگر محبوب دنیای گوشی های موبایل است که برخلاف کاهش محبوبیت مرورگر اپرا در دنیای کامپیوترها هنوز جز بهترین مرورگرهای وب گوشی های موبایل محسوب می شود. دانلودها در این مطلب نسخه جدید مرورگر اپرا برای گوشی های آندروید را آماده کرده است. همانطور که میدانید این مرورگر از زبان فارسی پشتیبانی کرده و همچنین دانلود دانلود منیجر داخلی می باشد و همچنین توانای های یک مرورگر کامل نظیر Bookmark کردن و نگهداشتن تاریخچه را نیز دارا است و لازم به ذکر است که از قابلیت Tab نیز پشتیبانی میکند. 

 

 

mamad20 بازدید : 108 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار AndroZip به‌شما کمک می‌کند تا فایل‌هایتان را به‌ آسانی جا به جا نمایید، یا آن‌ها را پاک کرده و فایل‌های موزیک، عکس و فولدرهایتان را دسته‌بندی کنید. این نرم‌افزار همچنین دارای قابلیت باز کردن فایل‌های ZIP, RAR, TAZ, GZIP, BZIP2 و ۷ZIP می باشد. این نرم‌افزار علاوه بر قابلیت‌های مرتبط با مدیریت فایل‌های فشرده می‌تواند به‌عنوان یک فایل منیجر به‌شما در مدیریت فایل‌ها یا نصب فایل‌های APK نیز کمک شایانی نماید. لطفاً توجه داشته باشید که برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

mamad20 بازدید : 158 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

باز هم Iron Man به صحنه بازگشته است تا دنیا را از شرارت‌ها نجات دهد. این بازی که پیش از این نیز نسخه‌های قبلی آن به‌خاطر گرافیک بالا و همچنین داستان جذاب جزء عناوین مهم iOS به‌شمار می‌رفت، باز هم تلاش دارد شما را با جذابیت‌های خود سرگرم نماید. در این بازی شما باید در نبردهای رودررو و پروازهای سریع خود مراحل را پشت سر بگذارید و در این راه از قدرت‌های بی‌نظیر Iron Man استفاده نمایید. این بازی همانطور که گفته شد از گرافیک ۳D بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای آن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

mamad20 بازدید : 113 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

نام JetAudio متعلق به یکی از نرم‌افزارهای محبوب در زمینه‌ی مدیریت موزیک‌ها در کامپیوتر و موبایل است که با امکانات قدرتمند خودش کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند و می‌تواند جایگزین خوبی برای موزیک پلیر معمولی خود گوشی باشد. این نرم‌افزار تقریباً از همه‌ی فرمت‌های صوتی موجود پشتیبانی می‌کند. قابلیت‌های تنظیم صدای این نرم‌افزار نیز بسیار متنوع بوده و در آن به‌طور پیش‌فرض ۳۲ فرمت برای Equalizer قرار داده شده است. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به قابلیت نمایش متن آهنگ‌ها، داشتن تم‌های گوناگون، امکان استفاده از ویجت این برنامه در سایزهای گوناگون و قابلیت کنترل سرعت پخش فایل صوتی، اشاره کرد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

mamad20 بازدید : 122 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Dr.Web Anti-virus نرم افزار آنتی ویروس نام آشنایی دردنیای کامپیوترها می باشد که این شرکت آنتی ویروس ویژه اش برای

سیستم عامل آندروید نیز عرضه کرده است. این اپلیکشن آندروید آنتی ویروس قدرتمند برای مبارزه با ویروس ها ، کرم های اینترنتی و بدافزارها می باشد و افزارهای ویژه ای را نیز برای فیلتر ساختن sms و تماس ها را نیز دارا می باشد. همچنین دارای توانایی های در زمان به سرقت رفتن گوشی می باشد. این نرم افزار از نظر سیستمی هیج تاثیری در عملکرد سیستم عامل نخواهد داشت و از عمر باتری کم نخواهد نکرد و دسترسی به آن نیز بسیار ساده خواهد بود. 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظــر شمــا چـه مطالــبی بیشــتر قـرار بدیــم؟
    به نظرتون قالــــب جدید از قــــالب قبلــی بهـتـره؟؟؟
    تبليغات
    دسترسی سریـع



    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 326
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 4,513
  • بازدید سال : 30,535
  • بازدید کلی : 274,464
  • تبلیغات