loading...
.:: کـــــرد دانــــــلود . . . . Kord DL ::.
mohammad22 بازدید : 110 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

اگر به‌دنبال یک ابزار همه‌کاره برای نظارت بر موبایل خود و همچنین کنترل بخش‌های مختلف آن هستید، اپلیکیشن Android Tuner به‌کمک شما می‌آید. این برنامه دارای قابلیت‌های مانیتور کردن بخش‌های مختلف موبایل از جمله باتری، CPU، مموری و… می‌باشد. همچنین امکاناتی نظیر فایل منیجر، بکاپ گیری از اپلیکیشن‌ها، ویجت‌های گوناگون برای نشان دادن وضعیت و… می‌باشد.  لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

mohammad22 بازدید : 202 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

ooVoo نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است. نرم افزار دارای قابلیت های دیگری نظیر تماس تلفنی نیز می باشد که نیاز به خرید کردیت می باشد.

 

mohammad22 بازدید : 138 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

Trillian Pro نرم افزاری بسیار عالی برای اتصال و برقراری چت و مکالمه تصویری و ویدیویی با استفاده از سرویس های ایمیل مختلف و شبکه های اجتماعی می باشد. سرویس های ایمیل نظیر Facebook, Skype, Google, MSN, AIM, ICQ, XMPP, Yahoo توسط این نرم افزار پشتیبانی شده اند تا کاربر بتواند تعداد بی نهایتی از این سرویس ها را در نرم افزار Trillian Pro اضافه کرده و به صورت همزمان از آنها استفاده نماید. برقراری چت با استفاده از این نرم افزار میتواند به صورت همزمان و میان سرویس های مختلف باشد. برای مثال میتواند با استفاده از آیدی یاهو اضافه شده با دوستی که دارای جیمیل است چت نماید. وجود امکاناتی همانند مسنجر محبوب یاهو باعث می شود که کاربران بتوانند به راحتی نسبت به ارسال شکلک،فایل و به اشتراک گذاری عکس اقدام نماید. همچنین وجود حافظه نرم افزار به شما کمک میکند در زمانی که پنجره چت با دوستی باز شد ، شما مکالمات قبلی را از آخرین پیغام رد و بدل شده مشاهده نمایید که این موضوع بسیار کاربردی می باشد. یکی از مسائل دیگر مهم طبقه بندی کاربران می باشد. باتوجه به اینکه نرم افزار قابلیت اضافه کردن تعداد زیادی سرویس می باشد (برای مثال ۳ سرویس جیمیل و ۴ سرویس یاهو) طبقه بندی کاربران مهم می باشد که نرم افزار میتواند به راحتی نسبت به طبقه بندی کاربران طبق خواسته کاربر اقدام کند.

mohammad22 بازدید : 112 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

State of Decay Breakdown PC-SKIDROW

13331693336595583839.jpg (350×486)

State of Decay Breakdown عنوان یک بازی در سبک نقش آفرینی و اکشن است که توسط Microsoft Studios طراحی و ساخته شده است و شرکت Undead Labs برنامه توسعه پذیری آنرا بدست گرفت. در واقع این بازی شامل یک DLC به همراه نسخه کامل بازی است که بصورت رسمی منتشر شده است. اینجا آخر زندگی است, زامبی ها تمام شهر را گرفته اند و فقط عده ای بازمانده بصورت پراکنده زنده هستند سعی بر خلق یک جامعه قوی در دنیای آخرالزمان را دارند. سبک بازی سوم شخص اکشن است و بازی بصورت Open World میباشد, کل نقشه بازی برای شما در دسترس است, مواظب باشید چراکه در هر قسمت زامبیها وجود دارند, در واقع شما باید جان خود حفظ کرده و با استفاده از سلاح ها و تامین وسایل مورد نیاز در مقابل زامبی ها بایستید و به بازمانده های دیگر کمک کنید. میزان استقامت محدود شما باعث می شود تا نتوانید در درگیری های بزرگ شرکت کنید. همیشه باید سعی کنید که مبارزه های خود را بدون سر و صدا به پایان برسانید، چون ایجاد صدا باعث می شود که زامبی های بیشتری به سمت شما بیایند. گرافیک بازی در مقابل با حجم کم بازی بخوی طراحی شده است و بازی از قدرت گیم پلی خوبی بهره میبرد. در نتیجه انجام حملات شجاعانه برای غذا و مهمات، و نجات دیگر بازماندگان با استعدادهای منحصر به فرد از ویژگی های دیگر این بازی است.

State of Decay Breakdown PC-SKIDROW

mohammad22 بازدید : 109 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

The Novelist PC-REVOLT

08284826419516780628.jpg (350×490)

عنوان The Novelist از شما یک سئوال اساسی می پرسد: می توانید به آرزوهایتان بدون ترک اشخاصی که دوست دارید برسید؟ بازی بر روی   DanKaplanکه یک رمان نویس مشغول به نوشتن مهم ترین کتاب زندگی اش در مورد خودش می نویسد می باشد. در حالی که سعی می کند بهترین همسر و پدر باشد. خانواده ی Kaplan باید به یک خانه ی ساحلی دورافتاده برای تابستان بروند، و از حضور کسی که باید خانه را با آن شریک باشند بی خبر هستند. آن کس، کسی نیست جز شما!

mohammad22 بازدید : 213 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

mohammad22 بازدید : 195 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Stormfly یک ابزار کارآمد برای مشاهده‌ی وضعیت آب و هوا در محلی که شما هستید، است. Stormfly در اصل یک Live Wallpaper است. اما این نرم‌افزار جدای از این کار، متناسب با مکان و شرایطی که شما در آن قرار دارید یک عکس با کیفیت دانلود کرده و آن را به‌عنوان Wallpaper موبایل شما قرار می‌دهد. در طول روز و با تغییرات شرایط جوی، این والپیپر نیز تغییر خواهد کرد و شرایط مختلف جوی و همچنین لحظه‌های گوناگون همانند طلوع و غروب خورشید در قالب یک والپیپر زیبا همیشه در جلوی چشمان شما خواهد بود. همچنین قابلیت نمایش دمای هوا در شرایط فعلی در قسمت Notification bar نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

mohammad22 بازدید : 105 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

کمپانی یاهو مدت‌هاست اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوای اپلیکیشن Weather آیفون و آیپد را ارائه می‌کند. اما خود این شرکت نیز اپلیکیشنی جداگانه برای وضعیت آب و هوا طراحی کرده است که در نسخه‌ی جدید با یک طراحی بسیار زیبا که توانسته جایزه‌ی طراحی در سال ۲۰۱۳ را از اپل دریافت کند، ممکن است شما را قانع کند تا دیگر برای دیدن وضع آب و هوا به‌سراغ اپلیکیشن‌های دیگر نروید. این اپلیکیشن با ظاهری زیبا و سازگار با محیط iOS 7 و همچنین اطلاعات زیادی که در مورد وضع آب و هوا در اختیارتان می‌گذارد بدون شک یکی از بهترین ابزار‌های موجود در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

mohammad22 بازدید : 132 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

Dementium II HD PC-RELOADED

 

61075890567938996839.jpg (350×482)

Dementium II HD یک بازسازی از بازی Dementium II است که برنده جوایز مختلف شده بود، این نسخه گیم پلی کلاسیک بازی را حفظ کرده اما جزئیات گرافیکی ، نورپردازی ها و کنترل بازی آپدیت و به روز شده است، Dementium یک بازی شوتر اول شخص و ترسناک است که عناصر معمایی و داستانی هم در آن وجود دارد، شما در این بازی در یک مرکز درمانی به اسم Bright Dawn گیر افتاده اید و کابوس های وحشتناک برای شما تمامی ندارد ، حالا شما باید با حیولاها و موجودات ترسناکی که هر کدام با هم متفاوت هستند و نیازمند استراتژی مخصوص برای نابود هستند مبارزه کنید.

 

mohammad22 بازدید : 954 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry PC-RELOADED

 

33270034233749082571.jpg (350×511)

اولین DLC رسمی بازی محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در این DLC که بیش از ۴ ساعت بازی مجزا می باشد، شما با شخصیت Adewale به بازی می پردازید. یک برده ی قدیمی که به یکی از Assassin ها تبدیل شده و برای آزادی خود با کمک دوستان خود تلاش می کند.این DLC شامل ۹ مرحله می باشد و به بررسی اتفاقاتی که درباره ی Adewale پس از ۱۵ سال آزادی از کشتی برده کشی Kenway است می پردازد. برای دانلود این DLC شما می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

mohammad22 بازدید : 105 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)


57472809281205083587.jpg (400×400)

FlipaClip یک برنامه جالب و کاربردی جهت ساخت انیمشن های کارتونی ( بصورت نقاشی ) می باشد .

شما می توانید براحتی با ابزارهای موجود در این نرم افزار یک فیلم کوتاه تهیه کرده و از آن یک فایل خروجی تهیه کنید .

mohammad22 بازدید : 125 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (1)

در بازی Alchemy شما باید به ترکیب عانصر مختلف برای بوجود آوردن عناصر و موجودات جدید بپردازید. در ابتدای بازی عناصر پایه آب، خاک، باد و آتش در اختیار شما قرار داده می شود و شما باید ۳۷۶ عنصر و موجود دیگر را با ترکیب عناصر مختلف بوجود بیاورید. بازی در کل دارای ۳۸۰ عنصر و موجود است و برای ترکیب نیز فقط باید عنصر های مختلف را بر روی یکدیگر قرار دهید. شما می توانید زندگی، آتش فشان، ابر، بخار، شخصیت های کارتونی، تخم مرغ و... را ایجاد کنید. بازی مناسب برای تمامی نسخه های اندروید است.

mohammad22 بازدید : 96 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio یک بازی جدید با حضور پرندگان خشمگین خود منتشر کرده است. این بار در فضایی کاملاً جدید و سه‌بعدی! در بازی Angry Birds Go شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، باید با خوک‌ها در مسابقات رانندگی شرکت کنید و با بدست آوردن سکه ماشین خود را ارتقاء دهید. همچنین با ادامه‌ی بازی توسط شما پرندگان جدیدی را می‌توانید برای رانندگی انتخاب کنید که قابلیت‌های گوناگون دارند. این اولین بازی از بازی‌های شرکت Rovio است که در آن فضای بازی کاملاً سه‌بعدی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

mohammad22 بازدید : 327 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

28219763235965398912.jpg (350×505)

نام مستند: ۴۲Ways to Kill Hitler – 42 سوء قصد به جان هیتلر

سال انتشار: ۲۰۰۸

مدت زمان: ۴۵.۵۳ دقیقه

حجم: ۳۴۲.۳ مگابایت

کیفیت: DVDRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: هیتلر یکی از شخصیت های مهم روزگار بود. محققان تا به حال ۴۲ مورد سوءقصد علیه جان هیتلر را کشف و ثبت کرده اند. این مستند به بررسی وقایع مربوطه پرداخته و به کارگردانی Jon Taylor از شبکه National Geographic پخش شده است. اسنادی که اخیرا منتشر گردیده ابعاد تازه ای از تلاش های جسورانه برای کشتن آدولف هیتلر را آشکار می سازد. درجولای ۱۹۴۴، بمبی دراقامتگاه مخفی هیتلر در “ولفزلیر” منفجرگردید که طی آن سه ژنرال ارتش کشته شدند اما هیتلر فقط با برداشتن چند جراحت، زنده ماند.همه این داستان را می دانند. آنچه خیلی ها نمی دانند این است که دست کم چهل و یک سوء قصد دیگر نیز که همگی با هدف کشتن یکی از منفورترین مردان تاریخ شکل گرفته اند، در تاریخ ثبت شده است…

mohammad22 بازدید : 142 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

Broken Sword 5: The Serpents Curse Episode 1 PC-FLT

 

02946300591582559512.jpg (350×512)

این بازی که قرار است در ۵ اپیزود منتشر شود داستان یک نقاشی گران قیمت و تاریخی را روایت می کند که شخصی به نام جورج و یک روزنامه نگار به نام نیکو مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده گرفته اند ، بازی دارای سبکی کلاسیک و تم راز آلود است که برای گیمرهای ماجراجو بسیار جذاب خواهد بود ، داستان و ماجراهای بازی در سراسر اروپا اتفاق می افتد و گرافیک ۲ بعدی که برای ساخت آن به کار رفته است بر جذابیت بازی افزوده است . یکی از ویژگی های بازی این است که با شخصیت ها همراه می شوید و نوعی تعامل با شخصیت ها دارید به طوری که تا مدت ها نمی توانید این بازی را فراموش کنید . برای رسیدن به اهداف خود , در مقابل شما پازل ها و معماهای جنایی و پلیسی وجود دارد که در بعضی مواقع شما را به چالش می کشد و باید با تکیه بر توانایی های خود آنها را حل کنید.

 

mohammad22 بازدید : 123 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

با این برنامه خواهید توانست موارد پر مصرف را یافته و کنترل کنید. این مورد ها شامل CPU، شبکه، GPS، حسگر، ساعت بیدارباش و ... است. آمار باتری برای هر برنامه آنالیز می شود و تخلیه باتری را بطور خودکار شناسایی می کند. برآورد کردن عمر باتری و نظارت بر آن، از دیگر وضایف این برنامه است. در این نسخه برنامه به طور کامل با اندروید Kit Kat هماهنگ شده است.

mohammad22 بازدید : 93 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.

mohammad22 بازدید : 147 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی Downloadha ، مجموعه ای از ۶۵ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

mohammad22 بازدید : 100 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

بازی BADLAND یک بازی ماجراجویی می باشد که برنده جوایز زیادی در سال ۲۰۱۳ شده است و توسط بیشتر سایت‌های نقد بازی، امتیاز کامل را گرفته است. بازی در یک جنگل پر از درخت و گل و حیوانات روی می‌دهد. با اینکه جنگل خیلی زیبا به‌نظر می‌رسد، ولی یک چیز در آن انگار درست نیست! این شما هستید که باید در نقش یکی از موجودات جنگل، به کشف و جستجو در جنگل بپردازید تا مشکلات موجود در آن را پیدا کنید. این بازی دارای بیش از ۷۰ مرحله‌ی کاملاً متنوع است و علاوه بر آن دارای حالت چندنفره یا Multiplayer است که در آن تا ۴ نفر می‌توانند همزمان با یکدیگر بازی کنند. در دو آپدیت جدید بازی بیش ۲۰ مرحله‌ی جدید در بخش Day II بازی اضافه شده است. این بازی حالا بیش از ۷ میلیون بار دانلود شده است و بسیار موفق بوده. 

mohammad22 بازدید : 95 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Science Channel – How Its Made Dream Cars (2013) 720p HDTV

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

قسمت چهارم اضافه شد

13793848557100713209.jpg (400×550)

نام مستند : How Its Made Dream Cars

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۲ دقیقه

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زبان: انگلیسی

 

خلاصه داستان:عنوان مجموعه مستندی فوق العاده در مورد فرآیند جذاب تولید ابرخودروهای امروزی است . در این مجموعه با چگونگی ساخت بهترین اتومبیل ها از مراحل اولیه تولید تا محصول نهایی همراه می شویم . این مجموعه محصول شبکه Science است که با محتوایی جذاب و آموزنده در سال ۲۰۱۳ تولید شده است . اگر شما از علاقمندان اتومبیل های امروزی هستید و آشنایی با روند تولید این اتومبیل ها برایتان جذاب است ، این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید.

mohammad22 بازدید : 132 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

 Cowon JetAudio 8.1.0.2000 Plus VX 

نرم افزاری بسیار نام آشنا در زمینه پخش موزیک و فیلم و ویدیو می باشد و با توجه به دیگر امکاناتی که در ادامه به آن اشارهخواهیم کرد ، اکثر کاربران بعد از نصب ویندوز یکی از اولین نرم افزارهایی که نصب می نمایند JetAudio  خواهد بود. این نرم افزار در زمینه پخش و نمایش فایل های مالتی مدیا (صوتی و تصویری) بسیار کامل است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های معمول دنیای فایل های چند رسانه ای بدون هیچ مشکلی را برای کاربران به وجود نخواهد آورد. ظاهری زیبا و کاربرد پذیر در کنار قابلیت نمایش دادن زیرنویس های فارسی برای ویدیو و امکانات فراوان از JetAudio  نرم افزاری محبوب ساخته است. قابلیت تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی به یکدیگر از دیگر امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود. به طوری که نرم افزار میتواند به راحتی و با امکانات و جزئیات فراوان ویدیوها و فایل های صوتی را به یکدیگر تبدیل نماید. تنظیمات کیفیت صدا و تصویر نیز به سادگی امکان پذیر است. قابلیت rip نمودن سی دی های صوتی در کنار قابلیت رایت سی دی های صوتی نیز از جمله امکانات تکمیلی نرم افزار است. قابلیت های ضبط و میکس صدا و همچنین بریدن قسمت های دلخواه صدا و صوت و همچنین قابلیت ویرایش تگ ها از امکانات پخش صوتی نرم افزار JetAudio می باشد. 

mohammad22 بازدید : 234 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

VLC Media Player نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد. VLC Media Playerیک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio CD را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

mohammad22 بازدید : 165 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Rail Racing Limited Edition یک بازی مسابقه ای بسیار زیباست که با ماشین های کوچک انجام می گردد و نیز شاهکاری جدید است از سازنده بازی محبوب Reckless Racing که هم اکنون می توانید از اندروید ها دانلود نمایید . این بازی جذاب در ۵۰ مرحله مختلف انجام خواهد پذیرفت که تمامی این مراحل در محیط هایی شبیه به اتاق خواب کودک ، گاراژ ، حیات خلوت و آشپزخانه تاریک انجام خواهد پذیرفت . اگر عاشق سرعت بوده و می خواهید پیروز میدان گردید استفاده از افزایش دهنده های قدرت را از یاد نبرید . ۱۶ خودرو مختلف در ۴ کلاس متفاوت وجود دارند که برای به دست آوردن هر یک می بایست تلاش های زیادی کنید .

mohammad22 بازدید : 100 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

PicsArt – Photo Studio (NoAds) v3.14.0 یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایش عکس موبایل می باشد که بهترین ویژگی های نرم افزارهای ویرایش عکس را در خود دارد. این برنامه ابزاری قدرتمند در زمینه افکت گذاری بر روی تصاویر می باشد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به تغییر رنگ و نور عکس، قاب، استایل برای متن ها، افکت های مختلف شامل پوسترایز، کارتونایز، HDR، مدادی، قدیمی کردن عکس، کارتونی کردن عکس و … اشاره کرد.

mohammad22 بازدید : 92 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

13063532446854016767.jpg (364×495)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۵۲ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت Psd, Png, Ico هستند…  

 

mohammad22 بازدید : 143 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

پرندگان خشمگین اینبار وارد مسابقات اتومبیلرانی می شوند. در این بازی می توانید با هر پرنده ای که بخواهید وارد مسابقه شوید، هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خاص خود را دارند. در این بازی باید سعی کنید سکه هایی که در محیط مسابقه قرار دارند را جمع آوری کنید امتیاز خود را افزایش دهید و به کاپ قهرمانی برسید.

mohammad22 بازدید : 152 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

با روند رشد تولید دوربین های دیجیتال و علاقمند شدن خانواده ها و افراد به استفاده از دوربین های دیجیتالی برای ثبت خاطرات خوش زندگی، بسیاری از افراد بیش از پیش به کار عکاسی علاقمند شده اند. در عکاسی سنتی پس از اتمام عکاسی، حلقه فیلم برای ظهور عکس نگاتیو را برای ظهور، روتوش و چاپ به تاریک خانه می بردند، و حال شما می توانید در کامپیوتر خود یک تاریک خانه کاملاً دیجیتالی را تجربه کنید! و تغییرات لازم را روی عکس هایی که با دوربین دیجیتالی و یا موبایل خود انداخته اید اعمال کنید.

نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom یک جعبه ابراز ضروری برای عکاسان حرفه ای دیجیتال است که یک محیط ساده برای مدیریت، تنظیم کردن و نمایش و عرضه ی، تعداد بیشماری عکس دیجیتالی را برای شما فراهم می سازد. با استفاده از Lightroom شما می توانید زمان بیشتری را در پس لنز دوربین به عکاسی بپردازید و در زمان کوتاهی پشت کامپیوتر عکس های گرفته شده را اصلاح نمائید. اگر عکاس حرفه ایی هستید Lightroom با محیط ساده خود به شما این امکان را می دهد که عکس ها را که در طول روز گرفته اید به سرعت مشاهده کنید و روی آنها کار کنید همانند تمامی عکسی های دیگری که در طول زندگی خود گرفته اید.
Lightroom به شما این توانایی را می دهد که عکس هایتان را مشاهده ، مرتب ، دسته بندی ، تصحیح ، بزرگنمایی و خیلی سریع و آسان با عکس های دیگر مقایسه کنید و با تنظیم نور و رنگ عکس ها بهترین حالت را برای بالا بردن کیفیت عکس خود بدست آورید. واسط کاربری Lightroom بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس ها را با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

mohammad22 بازدید : 103 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

در مبارزات تن به تن که اغلب بدون هیچ سلاحی خواهد بود، افراد به مهارت ها و تکنیک هایی نیاز دارند تا بتوانند با حریف خود دست و پنجه نرم نموده و در برخورد های فیزیکی از خود دفاع کنند. این فیلم آموزشی به شیوه ای بسیار ساده به شما یاد می دهد که هنگام تهدیدات (مخصوصاً تهدیدات ناگهانی خیابانی) چگونه واکنش های سریع و موثرتری از خود نشان دهید. شما به صورت مرحله به مرحله با تماشای تمرین های کاملاً واقعی، با ترفند های مبارزه تن به تن آشنا می شوید. این فیلم  در مراکز نظامی کالیفرنیا و سن دیگو تهیه شده است و اساتید آن از افساران ارتش می باشند که دفاع شخصی را با استفاده از روش های خاصی به سربازان آموزش می دهند.

mohammad22 بازدید : 94 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

RealVNC Enterprise نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توان سیستم خود را از راه دور کنترل کرد یا دسکتاپ خود را از طریق اینترنت به صورت از راه دور تماشا و نرم افزارها را کنترل کرد و یا بر روی شبکه های کامپیوتری کوچک و بزرگ نظارت کاملی داشت. در این نرم افزار امکاناتی برای مدیر شبکه قرار داده شده است تا بتواند از راه دور بر روی سیستم های شبکه نظارت کرده بدون اینکه به سیستم دسترسی محلی داشته باشند. به کمک این نرم افزار می توان از صفحه نمایش تمامی سیستم های موجود در شبکه بازدید نمود. به کمک این ویژگی به راحتی یک مدیر شبکه می تواند از اعمال و اقدامات کاربران شبکه به صورت کامل مطلع شوند و در صورت بروز مشکل از سوی کاربران از دسترسی آن ها به شبکه جلوگیری نمایند. این نرم افزار از تقریبا شش بخش اصلی تشکیل شده و بیشتر امکانات و ویژگی های این نرم افزار در این بخش ها قرار دارد.

mohammad22 بازدید : 96 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Ravensword Shadowlands PC-SKIDROW

11496531961325298335.jpg (350×498)

یکی از محبوب ترین بازی های اندروید و آیفون برای کامپیوتر توسط شرکت Crescent Moon Games منتشر شد.بازی Ravensword Shadowlands در سبک نقش آفرینی و اکشن میباشد که توسط استدیو  Crescent Moon Games ساخته و ابتدا برای اندروید عرضه گردیده بود، هم اکنون برای PC نیز منتشر شده است. در این بازی شما در نقش یک شاهزاده جوان می بایستی به اکتشاف جهانی که در آن دارای جزئیات خوبی میباشد پرداخته، صدها آیتم های مختلف را جمع آوری نموده، از سلاح های قدرتمند همچون تیروکمان، چکش و شمشیر استفاده کرده و بر مهارت خود در بازی بیافزایید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید.گرافیک بازی عالیست و شما را یاد بازی محبوب گاتایک خواهد انداخت!

mohammad22 بازدید : 110 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

02769567931165828003.jpg (360×490) 

در شماره ی نخست که اکنون پیش روی شما قرار دارد ، مبنای کلی ما بر این اصل استوار است که مجله "پردیس گیم" را متفاوت با سایر مجلات بازی دیگر ارائه دهیم و فقط تمرکزمان بر روی نقد ، پیش نمایش و  مصاحبه نباشد و سراغ بخش های جدیدتری برویم که کمتر مجله ای و یا هیچ مجله ای به آن نمی پردازد.بنابراین در قدم اول ما با یک تیم حرفه ای کار را شروع کردیم تا مجله دو فاکتور بسیار مهم "حرفه ای بودن" و "متفاوت بودن" را در خود دارا باشد.با نگاهی به حالت کلی مجله،نوع مطالب،سبک و سیاق نگارش و انتخاب موضوعات مسلما به این امر پی خواهید‬

mohammad22 بازدید : 90 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

اگر به اصول اولیه فتوشاپ تسلط دارید و به دنبال آغاز مرحله ای جدید برای کار کردن حرفه ای تر با فتوشاپ هستید ، این ویدئوهای آموزشی بسیار مناسب شما خواهند بود . Howard Pinsky به شما آموزش می دهد تا چگونه در فتوشاپ از کارشناسی به کارشناسی ارشد ارتقا پیدا کنید ! مباحث پیشرفته تری از فتوشاپ که باعث خلق تصاویری زیبا و حرفه ای می شوند . اگر با فتوشاپ آشنایی ندارید ، بهتر است از ویدئوهای سطح پایین تری استفاده کنید . زبان این ویدئوها انگلیسی می باشد .

 

mohammad22 بازدید : 219 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

mohammad22 بازدید : 107 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

اگر اهل بازی‌ روی موبایل باشید احتمالاً بازی زیبای Rayman Jungle Run را می‌شناسید. این بازی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست در همان سال به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تبدیل شود حالا دوباره با نسخه‌ی Fiesta Run آمده تا تجربه‌ای جدید از این بازی را در اختیار شما قرار دهد. این بازی نیز همانند نسخه‌ی قبلی امتیازات بالایی را از سایت‌های نقد بازی دریافت کرده است. در بازی بیش از ۷۵ مرحله برای شما قرار داده شده است و همچنین Rayman قابلیت‌های جدیدتری مثل شنا کردن یا جمع کردن خود را دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPad 2 و بالاتر و iPod touch 4 و بالاتر نیاز دارید.

mohammad22 بازدید : 197 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

با محبوبیت هرچه بیشتر محصولات شرکت اپل نرم افزارهایی برای راحتی استفاده از این محصولات بوجود آمده اند. گوشی اپل که نام آن آیفون است ، طرفداران زیادی دارد و هم اکنون در ایران نیز یکی از گوشی های موبایل محبوب به شمار می رود. ImTOO iPhone Transfer نرم افزاری است برای انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو ، موزیک و عکس بین گوشی های آیفون و کامپیوتر و همچنین نرم افزاری برای پشتیبان گیری از فایل های گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار به خوبی با گوشی های آیفون ، گوشی های نسل۳ آیفون و آیفون ۳.۱ و آیفون ۵ سازگاری دارد. این نرم افزار برنامه ای بسیار عالی برای پشتیبان گیری از گوشی های آیفون است و به وسیله آن میتوان به راحتی از گوشی های آیفون بکآپ تهیه کرد. این نرم افزار به راحتی عکس ها ، موزیک ها و ویدیوهای شما را بین کامپیوتر به تبادل میگذارد و میتوانید با آن به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد ، زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید.

mohammad22 بازدید : 700 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن CleverPaint به‌شما کمک می‌کند تا عکس‌های خود را شبیه به نقاشی‌های حرفه‌ای کنید. کافیست یک عکس انتخاب کنید و سپس در چند بخش مجزا، به تبدیل بخش‌هایی مثل زمینه‌ی عکس، چهره یا اشیا و  جزئیات، عکس خود را شبیه به یک نقاشی کنید. در این اپلیکیشن Brush های گوناگونی قرار دارد که استفاده از هرکدام می‌تواند نقاشی شما را به‌کلی متفاوت کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

mohammad22 بازدید : 183 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

  Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive PC-SKIDROW89679537468549388367.jpg (350×480) 

بازی کامپیوتر Omerta City of Gangsters The Japanese Incentive امرتا شهر گانگسترها آتش افروز ژاپنی یکی از سری بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط Haemimont Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در واقع این بازی نسخه جدیدی نیست و کمپانی Haemimont Games با افزودن چندین داستان و مراحل مختلف به نسخه قبلی , بازی جدیدی را خلق کرده است . داستان بازی در ۱۹۲۰ اتفاق می افتد زمانی که شخصیت اصلی بازی ما به شهر شلوغ و پرجنایت Omerta کوچ می کند به امید اینکه بتواند یک گروه برای خود دست و پا کند و به یکی از بزرگترین گنگسترهای شهر تبدیل شده و تمامی شهر را به زیر سلطه خود در آورد . در بازی با گروه های دیگر ژاپنی از جمله یاکوزا نیز درگیر می شوید و باید با استفاده از تاکتیک های استراتژیک , مهارت های خود را نشان دهید . بازی یک تجربه جدبد در مبارزات و لذت بردن از گیم پلی را برای بازیکن به ارمغان می آورد . در این نسخه شخصیت های جدید با سلاح های متنوع و کشنده تری اضافه شده است.

mohammad22 بازدید : 78 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظــر شمــا چـه مطالــبی بیشــتر قـرار بدیــم؟
    به نظرتون قالــــب جدید از قــــالب قبلــی بهـتـره؟؟؟
    تبليغات
    دسترسی سریـع



    آمار سایت
  • کل مطالب : 325
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 106
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 326
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 4,368
  • بازدید سال : 30,390
  • بازدید کلی : 274,319
  • تبلیغات